FANDOM

Patapon 4Edytuj

Patapon 4

Logo Patapon 4

Patapon 4 to kolejna gra z serii Patapon. Fabuła jest zupełnie inna niż we wcześniejszych wersjach.

StreszczenieEdytuj

Ton,chin,kan oraz hatapon dotarli na kraniec świata, jednak że,inne pataponu (meden,księżniczka) zostały w kryjówce.Pewnego dnia zarządzili wyprawę na kraniec świata, która (ja zwyklę) zakończyła się niepowodzeniem. Bez ich boga, bochatera, i innch pataponów nie wytrzymali długo. Zwykłe Motiti ich pozabijały. Patapony zostały także pozbawione jedzenia. Wydawało się że to był koniec, ale była jednak nadzieja! Wszechpotężny musi powrócić i pomóc pataponom! Musi wykorzystać swe moce aby przywołać do nich Tona, China, Kana oraz Hatapona! 

FabułaEdytuj

Cierpliwości, kiedyś będzie na pewno :)

Misje:Edytuj

Też będą.

NowościEdytuj

Patapolis

Patapolis w Patapon 4

PatapolisEdytuj

Znowu jesteś w patapolis jak w patapon i patapon 2,ale wygląda troche inaczej...(od lewej)

OgniskoEdytuj

W przeciwieństwie do innych części jest ważne! Można tam zagrać w minnigrę.

DwórEdytuj

Są to koszary z patapon 3 ale bardziej przystosowane do okolic patapolis.

Mater: Drzewo życiaEdytuj

Pełni tą samą funkcje co w Patapon 2.Tyle że levelovanie wygląda inaczej...

OłtarzEdytuj

Wygląda dokładnie jak ołtarz z Patapon 2 tyle, że pełni dokładnie takie same funkcje jak zbrojownia.

ObeliskEdytuj

Wiadomo - wybierasz misję.

Brama BohaterówEdytuj

Można zapraszać innych bochaterów do kryjówki(więcej o multiplayer później)

Totem Drużyny i flagaEdytuj

Różne funkcje drużyny. 

Nowi wrogowieEdytuj

Zudokon i Akumadeth

Zudokon i Akumadeth

MoroganyEdytuj

Morogany to nowi przeciwnicy w Patapon 4. Ich kształt jest prostokątny...Są to nowi główni przeciwnicy.

AkumadethEdytuj

Jenostki te powstały z połączenia Akumaponów i Kościulców. Ich przywódcy to Mroczni Bochaterowie(Nietaktoperz, Leniożółw i Żarcioczułek), Czarny hoshipon oraz ... Makoton i Babanobaban.

MultiplayerEdytuj

Nie wprowadzono za dużo zmian. Tylko rzeczy takie jak: Opcja masowego serwera(do stu graczy w Patapolis), poprawę bugów i opcje grania jednym z jednostek dowodzących.

ArmiaEdytuj

Informacje ogólneEdytuj

Armia składa się z 3 generałów (Ton, Chin i Kan), a każdy ma grupę maksymalnie 6 pataponów, a na czele armii stoi MightyHero.

Informacje o armiiEdytuj

Ton jest na czele armii yariponów,kibaponów(maksymalnie trzech) albo toriponów.Chin jest na czele armii tateponów,dekaponów albo roboponów. Za to Kan na armi yumiponów,megaponów lub mahoponów.Armie mogą: Zmienić ekwipunek(ale taki który jest dla armi, a nie generałów),być usunięta, zamienić się z innym pataponem w armi...ogólnie wszystkie opcje jakie były w Patapon lub Patapon 2, lecz dana armia może levelować! Kiedy generał armii leveluje z np: 10 na 11lv, to armia którą miałeś na lv 1 leveluje na 2.Armia może levelować tak do maksymalnie 20lv.Aby utworzyć jenostkę wchodzimy do Mater:Drzewa życia, i robimy to tak jak w Patapon 2. Każdy patapon ma swoje drzewko rozwojowe aby utworzyć patapona klikamy normalnego a później możemy zrobić z niego rareponów.

Informacje o generałachEdytuj

Generałowie Ton, Chin i Kan mogą mieć swoją armie, ale mogą jej nie używać(np.nie stworzyłeś jeszcze rzadnego patapona w armii lub usunęło się ich(nie polecam)). Można im dać Ekwipunek Armii ale zaleca się dać ekwipunek generałów(więcej o ekwipunku później). Może robić to samo co w Patapon 3. Czyli: Zmienia Ekwipunek, ma umiejętności specjalne, może tworzyć zestawy umiejętności, zmienić klasę... i jeszcze zmienić rarepona! Np. Masz Tona cannasaulta, ale jesteś normalnym pataponem. Aby to zmienić ulepsz specjalnego patapona w Mater:Drzewie Życia, w rarepona jakiego chcesz.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki