FANDOM

Sora
Tag..jpg
Życie: Poziom wysoki
Maksymalny poziom: -
Używane bronie: Rogi, Długie Rogi, Podwójne Rogi i Peleryny
Źródło: -
Jak odblokować?: Yumiyacha Lvl 3 oraz Wondabarappa lvl 3 = Sora

SoraEdytuj

Opis: Wondabarappa, ma na imię Sora. Jest dość miłym pieskiem, ale na walce daje z siebie wszystko, na serio! Korzenie wilcze i psie, dają dodatkową moc temu Super-Bohaterowi. Jest przyjazna dla otoczenia, miła i nie-wrogów nie gryzie. Czasami potrafi ją dopaść tajemnicza moc, i zmienia się wtedy w Błyskawicowego Lwa... Upada na ziemię, wokół jej nagle pojawia się wielka chmura czerwonego, pomarańczowego i złotego dymu i pyłu, i jak przed chwilą była Sora, tak teraz przet Tobą jest Lew. Wielki, groźny lew. Nie próbuj go rozwścieczyć, bo może Cię ugryźć. Lub złamać Ci rękę. Albo rozszarpać w parę sekund. Okropne, ale prawdziwe. Co najgorsze, wtedy jak się zmienia, nie panuje nad tym. Atakuje wrogów, tak mocno, że giną od jednego uderzenia. Mocna ta psinka, nieprawdaż?

EkwipunekEdytuj

Sora może używać:

- Rogów i Peleryn

- Długich Rogów i Podwójnych Rogów

Tryb BohateraEdytuj

"Ogniste trzy dźwiękowe piłki na jeden strzał. Piłki odbijają się wokół w sposób nieprzewidywalny i bez przerwy wyrządzają krzywdę wrogom."

AktywacjaEdytuj

PON PON PATA PON

ComboEdytuj

PON PON PATA PON

Tryb Bohatera Sory jest jak zwykłej Wondabarappy, czyli wystrzeliwuje złote, świetliste kręgi, zadające dużo obrażeń i odbijające się od gruntu.

Umiejętności KlasyEdytuj

---Horn Attack 1---

Ten skill daje użytkownikowi 30% czynnik zwiększający moc kiedy wyposażony w rogową broń (Róg, Długi Róg, i Podwójny Róg), albo 15% czynnik zwiększający atak jeśli nie wyposażony w nic jeszcze. odblokowany na poziomie 7.

---Windmill Power---

Naelektryzowany róg, kiedy jest sprzyjający wiatr! Krytyczne uderzenia następują szybciej i łatwiej. Odblokowany na poziomie 15.

---Horn Attack 2---

Ten skill daje użytkownikowi 50% czynnik zwiększający moc ataku kiedy jest wyposażony w rogową broń (Róg, Długi Róg, i Podwójny Róg), albo 25% czynnik zwiększający atak jeśli nie wyposażony w nic jeszcze. Odblokowany na poziomie 25.

---Peerlees Dog---

Używany tylko przez Bohatera. 5% czynnik pobudzający różną statystykę dla całego zespołu. Efekt połączony, jeśli pozostała część drużyny wykorzystuje taki sam ustawiony skill. Odblokowany na poziomie 32.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki